donderdag 1 juli 2010

Naam wijzigen V

Over het weer aannemen van mijn Koreaanse familienaam.

Geachte ...,

Hierbij treft u een uittreksel uit het Koninklijk Besluit aan, waarin de door u verzochte naamswijziging is verleend. De geboortegemeente is over de naamswijziging ingelicht. De verwerking van de mededeling dat de naamswijziging is verleend en de aanpassing van de gemeentelijke registers kan nog enige tijd vergen. U dient er zelf voor te zorgen dat de nieuwe naam door de daartoe bevoegde instanties wordt aangebracht in paspoort, rijbewijs, verzekeringspapieren en bij banken, schooladministratie en dergelijke.

Lees verder:
Naam wijzigen IV
Naam wijzigen III
Naam wijzigen II
Naam wijzigen

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Geweldig gemaakt! Ik hoop zelf ook zo een site te maken.
Waarmee heb je dit gemaakt?
Ik heb adopko.blogspot.com gevonden via startpagina

Groetjes,
Debby uit Haarlem

Anoniem zei

Hoi Debby, dank je wel. Gewoon, met Blogger!

Anoniem zei

Hoi allemaal,

Ik heb adopko.blogspot.com gevonden via Startpagina.
Deze site ziet er goed en leuk uit!
Ik wil graag ook zo een mooie site maken. Welke software heb je hier precies voor gebruikt? Mijn blogje ziet er nog saai uit. :(

Bedankt

Liefs vanuit A'dam
Willy