woensdag 24 februari 2010

Naam wijzigen IV

Bericht gekregen van Justitie:

Hierbij deel ik u mede dat het in mijn voornemen ligt uw aanvraag om wijziging van uw geslachtsnaam in die van "Xxxx" voor inwilliging in aanmerking te doen komen. Uit het door de gemeente ingestelde onderzoek is gebleken dat uw wettige ouders niet zijn gehoord. Ik heb uw wettige ouders bij brief van heden van mijn voornemen in kennis gesteld. Formeel gezien kan door hen tegen mijn voornemen een bezwaarschrift worden ingediend. Ik ga er vanuit dat er geen bezwaarschrift wordt ingediend.

Mijn ouders hebben 6 weken de tijd. Justitie beslist of hun bezwaarschrift gegrond is. Ik mag het bezwaarschrift de volgende dag lezen. Als er niks wordt ingediend, kan het proces nog 4 maanden duren.

Lees verder:
Naam wijzigen III
Naam wijzigen II
Naam wijzigen

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hi ik zou graag mee willen bloggen al heb ik een ander soort verleden maar szou toch ook graag mijn eigen verhaal en of mening willen geven.

JY

Unknown zei

Bedankt voor je reactie, mail me ajb via adopkoblog@gmail.com!